Få oversikt

Bruk firmaets ressurser effektivt, spar tid og tjen penger med Minuba!

Ordrehåndtering: digital innsikt - rett i lommen

Minuba er et online ordrehåndteringssystem til virksomheter i alle størrelser, fra enmannsvirksomheter til store bedrifter.

Med Minuba får bedriften din en integrert løsning til elektronisk saksstyring og ordrehåndtering. Du får oversikt over alle virksomhetens oppgaver og aktiviteter, hva som kan faktureres og hvordan arbeidstiden brukes.

Du får også oversikt over hvilke varer, omkostninger og ytelser som brukes på arbeidsoppgavene.

Ta kontakt med Minuba

Ta kontakt med Minuba for en uforpliktende prat for å vite mer om ordrehåndteringssystem for din bedrift!

Besøk Minuba her

Minubas funksjoner:

  • Enkel fakturering: fakturaen lages mens du jobber, og er klar til å sendes med det samme arbeidet er ferdig hos kunden. (Fakturaer til det offentlige kan sendes ved å trykke på en enkelt knapp.)
  • Time- og materialeregistrering legges automatisk over fra arbeidsseddel til faktura.
  • Materialforbruk registreres med strekkodeskanner, så du får med alt.
  • Egne prislister fra dine grossister.
  • Kvalitetssikring: medarbeiderne utfører kvalitetssikringen elektronisk ute hos kunden.
  • Minuba har integrasjoner til en rekke forskjellige programmer.
  • Administrasjonsoversikt: bruk administrasjonsoversikten til å få full kontroll over bedriften. Følg med på saker og økonomi, og se hvilke oppgaver du tjener penger på – så ser du hvordan

Få full oversikt. Når som helst, hvor som helst.

Ta temperaturen på virksomheten din. Du får oversikt over saker og økonomi, slik at du vet hvordan du best bør fokusere tiden din. Du vil umiddelbart se hvilke oppgaver du tjener penger på!

Besøk Minuba her