Vårt kundesenter kan hjelpe deg med spørsmål om faktura-, leveranseavvik, retur og sporing av varer.
Har du elnummer så kan du bestille varer med ordinær transport eller Fastbox. Nedenfor finner du også nyttige skjemaer, betingelser, pakkesporing og ofte stilte spørsmål.
Send oss en e-post til kundesenter@solarnorge.no eller benytt kontaktskjemaet under.
For raskere behandling er det viktig at all relevant informasjon er med i henvendelsen, og at skjema for retur og garanti vedlegges når det er relevant.
Du kan sende inn retur- og avviksskjema elektronisk gjennom Solar Webshop. Klikk her for å se hvordan.
Forventet svartid på ulike typer henvendelser
(behandlingstiden kan variere når saken skal til en underleverandør for behandling f.eks. retur og garantisaker).
- Sporing av varer: innen 1 arbeidsdag
- Leveringsavvik : innen 1 arbeidsdag
- Ordrerelaterte spørsmål: innen 1 arbeidsdag
- Returforespørsel: 2 dager
- Garantisaker: 2 dager
- Fakturaavvik: 5 dager
Ring oss på telefon 04450 eller 63946410. Du kan også sende oss en epost til: kundesenter@solarnorge.no mandag - fredag 07.00 - 16.00.
Informasjon om salg av el materiell
Elektrisk utstyr/materiell kan kun installeres av registrert installasjonsvirksomhet. Unntak er elektrisk utstyr/materiell som forbruker selv har tillatelse til å installere/montere.
Se veiledning hos Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) >>
Her kan du søke etter ordrene dine. Du taster inn Ship-to nummer med trippel null foran, i feltet "Mottakers kundenr." (eks: 0002007719) og legger inn fra-til dato.
Solar Kundesenter er åpent mandag–fredag fra 0700–1600. Våre kompetansesentre som besvarer tekniske spørsmål er åpne fra 0800-1600. Våre kompetansesentre som besvarer tekniske spørsmål er åpne fra 0800-1600. Våre Drive-In har primært åpningstid 0700-1600 men noen lokale variasjoner kan forekomme.