Solar Kundesenter

Ring 04450

Vårt kundesenter kan hjelpe deg med spørsmål om faktura-, leveranseavvik og pakkesporing.

Har du elnummer så kan du bestille varer med ordinær transport eller Fastbox. Nedenfor finner du også nyttige skjemaer, betingelser, pakkesporing og ofte stilte spørsmål.

Send oss en e-post til kundesenter@solarnorge.no eller benytt kontaktskjemaet under.

Send inn kontaktskjema

Ta kontakt med vårt kundesenter

For raskere behandling er det viktig at all relevant informasjon er med i henvendelsen, og at skjema for retur og garanti vedlegges når det er relevant.

Du kan sende inn retur- og avviksskjema elektronisk gjennom Solar Webshop ved å klikke på linken til skjemaet du ønsker på høyre side.

Forventet svartid på ulike typer henvendelser
(behandlingstiden kan variere når saken skal til en underleverandør for behandling f.eks. retur og garantisaker).

- Sporing av varer: innen 1 arbeidsdag
- Leveringsavvik : innen 1 arbeidsdag
- Ordrerelaterte spørsmål: innen 1 arbeidsdag
- Returforespørsel: 2 dager
- Garantisaker: 2 dager
- Fakturaavvik: 5 dager

Se veiledning hos Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) >>

Skjema, rutiner og betingelser

 

Ring oss på telefon 04450 eller 63946410. Du kan også sende oss en epost til: kundesenter@solarnorge.no 
mandag - fredag 07.00 - 16.00.

Informasjon om salg av el materiell
Elektrisk utstyr/materiell kan kun installeres av registrert installasjonsvirksomhet. Unntak er elektrisk utstyr/
materiell som forbruker selv har tillatelse til å installere/montere.

Se veiledning hos Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) >>

Ofte stilte spørsmål

  • – Hva er deres åpningstider?

    – Hva er deres åpningstider?

    Vårt kundesenter er åpent mandag–fredag 0700–1600. Kompetansesentre ved tekniske spørsmål 0800-1600. Drive-In har primært åpningstid 0700-1600, lokale variasjoner kan forekomme.

  • – Har dere chat?

    – Har dere chat?

    Om du ønsker å snakke med oss på chat er den åpen fra 0700–1600. Du finner den i vår nettbutikk, Solar Webshop.

  • – Hvor kan jeg få kontakt med Solar utenfor åpningstidene?

    – Hvor kan jeg få kontakt med Solar utenfor åpningstidene?

    Vi har vakttelefon fra 1600 – 0700. Tlf. nr.: 458 31 601.

  • – Hvor kan jeg bestille Fastbox?

    – Hvor kan jeg bestille Fastbox?

    Fastbox er leveranser bestilt via Webshop eller Mobile (vår app) som leveres innen 1–2 timer avhengig av hvor du ønsker varen levert. Vi leverer Fastbox i Oslo og omegn, Gardermoen, Drammen, Skien, Bergen, Kristiansand, Stavanger, Tromsø og Trondheim. Hver destinasjon har 2 soner.